Sunday, November 27, 2011

kau lupa janji

ternyata dalam perang rasa
yang nipis sabar merana
yang kaya keras kepala
menangnya tanpa banyak bicara

diam pembunuh nombor satu
bisanya umpama karat halus
menular dalam darah dan sebu
kesannya pada kulit yang mulus

bencinya aku pada diam
seperti penyakit susah hadam
selagi tak terkeluar sebarang kata
selagi itu semuanya serba tak kena

*ada sesiapa yang kenal aku aka penjajah minda?

14 comments:

dill said...

em. kadang-kadang diam juga bisa merobek rasa

dill.

Fatimah Ali said...

diam dan makan hati.

Nurarnida Sabrina said...

aku tak kenal kau pak cik.


Nak kenalkan diri?

ILA HonEyBuNNy said...

cuba bercakap jangan diam..hehe

kadang2 diam itu lbh baik mb....

xkenaiii...sapa2?heheh

monologtinism said...

tak kenal.
saya benci janji !
lepas ni tak mahu main janji lagi !

err.emosi ke

Juliet_iRa~" said...

xknl..huu...;p

kalo nak ckp, ckp je la..

kalo nk diam, silakan..huuu

Daddylicious said...

diam itu kejam...:)

april said...

ada apa dengan janji.
mainan je semua tu.

heh.


tak.tak kenal. :P

IZNIE said...

diam kadang membuat aku tak tenang
janji yg di janji
mungkir yang dilayang

sapa penjajah minda ni?
cube publish gambo sekeping meh
nk nengok ugak orgnye gimano
kehkeh

Eya Azmi said...

Kenal sangat

a.samad jaafar said...

gua ingat lagu jamal tadi hihihi..

yang diam itu berbahaya !! gua jenis yg bisng, jadi gua tak berbahaya..

ILA HonEyBuNNy said...

datang komen dalam diam....hehehhe

nak jugak komen sekali lg..ehheh

intan.maisarah said...

aku. bila aku tersinggung
bila aku marah
aku pilih diam
sebab aku kehilangan kata kata

admin said...

Kord Lagu Kau lupa Janji 6ixth sense cover