Saturday, October 6, 2012

i write sins not tragedies

saat kau lafazkan kata
aku diam seribu bahasa
hampir mengalir airmata
sungguh aku bangga
bangga dan bahagia
lagi-lagi aku yang pertama

*moga semua perancangan berjalan dengan lancar
**aku macam tak percaya bro! haha

10 comments:

sigaret perisa kafein said...

insyaAllah.. semoga yang baik2 untuk kamu.

*senyum*

reenapple said...

Apakah maksud tersirat entry ini? Tapi aku dapat rasa sesuatu yang bahagia. Hhuhu. Tahniah. =D

Fel said...

I write sins? Haha. Tak faham apa kaitan tajuk dengan post kamu.


Semoga segalanya baik-baik sahaja buat kamu. :)

theHeroin. said...

tajuk post ni pung tajuk lagu jugak ke ?
ehem , apa makna di sebalik entry ni . I can smell something sweet here . ehem . pray for your happiness bro !

Everything's Everythings said...

Tajuk Panic at the Disco ^^
tapi tak berapa nk detect dgn entry ni..
>.<
maaf lah bukan berjiwa puitis

si kiut lavender said...

wah..

moga terus bahagia..:0..

apa kena dengan tajuk ya..?-__-

the malay male said...

ada berita gembira? perkara yang baik elok dikongsi kongsi :-)

ஜ miss klanika ஜ said...

apa yang bahagia sangat tu . bagus la . terus -terusan bahagia .

Pencari Allah said...

Apa pun yang dapat dirasai dan genggam, memang sesuai memikirkan diri yang pertama, lagi bagus dari yang lainnya.

Maka, terwujudlah satu perasaan boleh menjahanamkan diri dan memakan jiwa hidup-hidup.

Bagaikan cerita sinbad meneruskan pelayaran hingga terbuai dengan keasyikkan puteri-puteri lautan.

Jika tersedar awalnya, baguslah. Nampaknya telah tersedar dan bersedia untuk menempuh cabaran itu.

Masa untuk berbahagia. Syukur dan teruskan.

maitimie said...

smeel something nice here ;)

hee.ppe pown, bahagia bila koe bahagia bro! \^o^/